Menu
Vaša korpa

Reklamacije

Isporuka robe i prava potrošača

Poštovani kupci,

Obaveštavamo vas da se kupovina putem našeg portala www.dotmarket.rs smatra prodajom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014).

Prema ovom zakonu, kupac koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvode kupuje radi ličnih potreba, a ne u poslovne svrhe), ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada je proizvod preuzet. Kupac može odustati od ugovora bez obaveze navođenja razloga.


Pravo na odustajanje i vraćanje proizvoda

Kupac je dužan da proizvod vrati najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Nakon isteka ovog roka, proizvod se više ne može vratiti.

Vraćanje proizvoda je moguće samo ako su ispunjeni sledeći uslovi:

  • Proizvod mora biti nekorišćen, neoštećen i u originalnoj ambalaži, sa svim pratećim dokumentima (garantni list, uputstvo, itd.).
  • Uz proizvod treba da bude priložen i originalni fiskalni isečak.

Kupac je odgovoran za bilo kakvu neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo neadekvatnim rukovanjem. Ukoliko se utvrdi da je proizvod oštećen krivicom kupca, vraćanje cene proizvoda neće biti moguće, a proizvod će biti vraćen na trošak kupca.

Cena proizvoda biće vraćena tek nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.


Izuzeci od prava na vraćanje proizvoda

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo na vraćanje proizvoda u sledećim situacijama:

  • Isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke,
  • Isporuka proizvoda proizvedenih prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovanih,
  • Isporuka proizvoda koji je podložan pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

Reklamacija proizvoda

Kupac može izjaviti reklamaciju zbog nesuglasnosti robe sa ugovorom, prava na osnovu garancije, pogrešno obračunane cene ili drugih nedostataka, na sledeće načine:

  1. Telefonom na broj: 011/4037443
  2. Pisanim putem na adresu:
    Braće Jerković 112K, Beograd
    Troškove slanja prilikom reklamacije snosi kupac.
  3. Elektronskim putem na e-mail adresu:
    reklamacije@dotmarket.rs
    Uz e-mail treba dostaviti račun ili dokaz o kupovini (kopija računa, slip, itd.).

Rokovi za odgovor na reklamaciju

Prodavac je dužan da kupcu odgovori na reklamaciju u roku od osam dana od prijema reklamacije, odnosno da kupcu saopšti broj pod kojim je reklamacija registrovana u evidenciji. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 30 dana.


Reklamacija na oštećenja nastala transportom

Ukoliko proizvod bude oštećen tokom transporta, reklamaciju treba prijaviti u roku od 24 časa od prijema proizvoda.

Za dodatne informacije ili pomoć u vezi sa reklamacijom, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila reklamacije@dotmarket.rs.

Hvala vam na poverenju!

Sajt dotmarket.rs koristi kolačiće za pružanje optimalnog korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na "Prihvatam" ili nastavljanjem korišćenja ovog sajta smatramo
da ste saglasni sa našom politikom privatnosti i potvrđujete prihvatanje kolačića.